måndag 4 januari 2016

Det här känns så skumt!

Lämnade barnen på fsk för en liten stund sedan o är nu hemma. Själv! Om ca 40 min ska jag åka till jobbet. Det va lugnt på barnens fsk. Lite färre barn. En del av mig önskar ju då att de oxå hade kunnat få va hemma. Men har inga dagar kvar o ta ut då vi faktiskt åker snart. O då får de trots allt ledig i 2.5 vecka till. O de har nu varit lediga nästan 2 veckor (som dock gick föööör fort!!) Så får tänka att de får en mjukstart denna vecka när det är lite mindre barn. O så går de kort dag i morrn, lediga ons, går tors o är lediga fre. Så det är en rätt bra vecka o börja på på ett sätt :) De sov till nästan kl 8 i morse, vilket ju va skönt! Jag gick upp vid halv nio. Har varit vaken nästan hela natten... Tim drömde lite så han skrek till ett par gånger, mannen kom hem när jag hade somnat o så vaknade jag ju av det. Sen är det liksom kört för min del... O så en kropp som värker så jag vet inte hur jag ska ligga... Aja. Idag blir det ju jobb 12-17. Får se hur det går.... Just nu är det väldigt lockande o lägga sig o sova. Trött så har världens huvudvärk... Gah! Vilket gnäll inlägg detta vart!!! Slipper iaf laga middag idag, yey!!!! ;) Det skönaste me måndagar är att jag inte känner mig lika stressad över att hämta barn o hem o laga middag. För då sköter mannen det ;)  Nu ska jag vika lite tvätt. Göra nån nytta när man är hemma :P

Försökte länsa denna igår :P Det är gotti förbud nu tills vi åker till Thailand. Av olika skäl....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar