söndag 3 januari 2016

En sista ledig dag...

Idag sov jag till 11.30!!! :O Förstod att min kropp inte skulle må bra efter gårdagen... Så länge som jag satt o så som jag frös! Kom knappt upp idag :( Tog mig iaf ut me barnen så de fick prova o åka skridskor för första gången, inviga deras skridskor som de fick i julklapp :) 



Ida använde målet som stöd. Fiffigt! 

De åkte även lite pulka....




Jag frös som en tok fast jag hade klätt på mig. Så när vi kom in mådde jag ännu sämre. Skit kropp!!!!! La mig på soffan o slocknade. Mannen duschade barnen o lagade middag medan. När jag vaknade till strax innan halv sex hade de ätit o mannen skulle iväg. Så jag o barnen mös en stund, jag duschade, fixade dom för kvällen o har precis läst en saga för dom. De ska försöka sova men är inte lätt när de vänt lite på dygnet...
Jag ska försöka få i mig middag (inte ätit sen frukost) sen får jag se om jag påbörjar listan me allt som ska me till Thailand!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar