lördag 9 juli 2016

Movie night!

Barnen ville stanna o äta middag hos mamma o pappa, de skulle äta tacos ;) Så jag o mannen fick äta själva. Jag hann även packa deras väskor. O köpa lördags godis åt dom ;) Hämtade dom vid halv sju o gick hem o hade film mys. Spelade in Dumma mig för några dagar sedan så vi kollade på den. Va första gången jag såg den. Den va bra! :)






Hade det så mysigt så!! :) Den va inte slut förren efter kl åtta. Vi hade tagit en paus o borstat tänder o så så när filmen va slut vart det bums i säng för dom! Jag tog mig en dusch o fick starta ytterligare en maskin me tvätt upptäckte jag när jag började packa mer. Ägnade mig sedan åt nästan två timmars packning.... Men är fortfarande en hel del som ska packas i morrn kväll. 
Nu ska jag försöka sova, om jag kan. Mycket som snurrar i mitt huvud just nu... O så har jag sjukt ont i mina nack/axel/skuldror muskler!!! Eftersom jag skulle visa att jag kunde hjula idag när vi va till Ulva. Hur jävla dumt som helst!!!! Men hatar när min kropp ska bestämma vad jag få o inte får göra!!!! Gah!!!! Men gör INTE om det. Hoppas det känns bättre tills på mån. Annars vet jag inte vad jag gör!!!!!
Nu när jag skulle blogga o hämta bilder upptäckte jag att Ida tagit en massa kort. De flesta såg ut så här.....

Hahaha!!!! En massa pussar till mamma <3


<3

Ne, godnatt på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar