söndag 3 juli 2016

One last night...

Sista natten ensam. Sååå jäkla skönt!! Måste ändå säga att nätterna gått bättre än väntat. Har varit en natt när jag sovit riktigt dåligt. I natt tror jag oxå det blir svårt o sova. Är liksom så förväntansfull för morgondagen. De skulle åka hem efter lunch så jag får vänta till em. Men sen blir det puss, kram o gos kalas!!! Mina hjärtan....

<3 <3

Idag har det varit riktigt jobbigt. Saknat dom EXTRA mkt... Hade inget jag skulle göra så kändes ett tag som om jag bara satt o vänta på att tiden skulle gå.... Vaknade iof inte förren typ tjugo över tio. Så vart en sen frukost. Kollade lite på tv. Tog sedan på mig träningskläderna för en promenix. Skulle möta upp mamma o pappa. Men precis när jag skulle gå började det o ösregna!! Men efter ca 10 min slutade det så gick o mötte upp dom o så gick vi på en 40 min promenix. Skönt o röra på sig o kul o snacka lite! Jag har haft skit ont i musklerna efter igår (el ja förrgår då kl är över tolv o det nu är söndag, vilket oxå betyder att barnen kommer hem IDAG!! :D haha!) jag drog en cykel me en tung back på o i en helt fel vinkel, rätt långt. Det fick jag sota för idag då jag har grymt ont. I början av promenaden trodde jag att jag skulle bryta ihop! Men bet ist ihop! När jag kom hem körde jag igenom ett träningsprogram me hantlar....

Detta klarar man sig långt på! Syns ju vilken färg jag gillar oxå ;)

Det gjorde oxå väldigt ont men körde på. Skönt när det är klart! Iaf i huvudet, kroppen sisådär :/

Tummen upp på det va ;) Hahaha....

Tog mig en sen lunch o sen kom brorsan. Jag hoppade in i duschen o precis när jag va klar kom det världens åskknall o sen öppnade himlen sig! Det verkligen öste ner så det forsade på gatorna....
Vi dividerade fram o tillbaka om vad vi skulle käka. Slutade me att vi åkte till China Garden för buffé! Riktigt gott!! O trevligt!! :) Åkte sedan hem o kom då på att vi kanske skulle gå på bio! Haha! Åkte hem o velade fram o tillbaka tills vi 40 min innan filmen började bestämde oss för o åka ner på stan igen o gå på bio....

Spegeln såklart, 3D Independence Day 2! Den va helt klart värd o se! :)

När vi åkte hem lyssnade vi på matchen mellan Italien o Tyskland där de va förlängning 2*15 min. Så när Kriss släppte av mig skyndade jag min in o kollade på den sista kvarten, o sen straffarna! Trots att jag inte hejade på nåt lag va det ju riktigt spännande!! 
Sen vart det gamla avsnitt av Teen Mom ;) Men nu är det hög tid o iaf FÖRSÖKA att sova! Tack världens bästa bror för idag! Riktigt kul hade jag!! :D

Godnatt!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar