torsdag 28 juli 2016

Yesterday!

Igår fm va vi bara hemma o lullade runt. Jag klippte Patrik bla. Vid halv tre åkte Patrik o lämnade barnen hos deras farmor. Jag röjde på här hemma o fick det så fint! :) Patrik kom hem o vi fixade oss i ordning....

Köpt mig en ny långklänning som Patrik sydde upp på fm <3

Sen kom mamma o pappa o vi tog lite drinkar, pratade o lyssnade på musik....



Ibland måste man få skojsa till det lite! Hahaha!

Vid halv sju tog vi bussen ner på stan....

Mami o me :)


Mannen o papi :)

Vi gick till Åkanten där vi käkade....

Sjukt god mat!!!

Efter det drog vi till stationen o mötte upp syrran, brorsan o några kompisar till honom :) 

La familia!! <3

Oj så kul vi hade!!! :D Som vi skrattade!!! Jag o mamma tog tom en varsin lakrits shot :P Hahaha! 
Strax efter halv ett tog vi bussen hem. Tog mig en dusch o så kollade vi lite på tv. Men jag somnade rätt snabbt! O vaknade i soffan :P Väckte mannen o så gick vi o la oss. Vaknade ändå rätt tidigt i morse o va oförskämt pigg!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar