tisdag 12 juli 2016

Kolmården!!!

Jisses vilka underbara dagar vi haft!! :D vi kom iväg i tid igår. Åkte till hotellet i Norrköping o checkade in o hämtade våra biljetter till Kolmården. Anlände dit vid kl elva. Sen hade vi en toppen dag på ALLA sätt. Va där tills de stängde kl åtta o åkte sedan till hotellet. Efter dusch så somnade vi gött! Sov rätt länge, till kl nio :) Åt sedan en god frulle innan vi åter åkte till Kolmården. Väl där upptäckte jag att jag glömt biljetterna på hotellet. SKIT!!!!! Började åka men så ringde jag hotellet o de gick upp på vårat rum. Lyckades hitta biljtetterna, scannade in dom o mailade dom till oss. Phu!!! Så jäkla snällt!! Slapp vi sitta en timme till i bilen... 
Så, in där strax efter kl elva idag me ;) Idag fick barnen bestämma allt. Vart MKT karusell åkning. De fick åka allt utom två helt själva. Gissa om dom va stolta!! :D Vi va på Delfin Showen både igår o idag. Den är så häftig!! Vi har sett MASSOR av djur!! Barnen har tom klappat en majsorm. Modiga!! Jag höll mig på tryggt avstånd ;) Dock lyckades ju JAG såklart få se en snok i det vilda! Lucky me va??!! Not!!! Fy faaan!!! Men annars hade vi en toppen dag även idag!! Såååå himla glad o nöjd med dessa dagar :D O det är barnen me!! Finns massor o berätta. Men detta är vad jag orkar i kväll... Har oxå MASSOR av bilder. Men har valt ut några ;)



Bamse teatern va jätte bra! 





Även idag va vi där tills de stängde. Så impad av barnen som går över milen dessa dagar! Vi svängde förbi Pizza Hut på vägen hem o köpte me oss pizza till rummet. Nu har vi alla ätit o barnen sover. Har tagit mig en skön dusch o snart ska även jag sova... I morrn ska barnen duscha, vi ska äta frukost o sen åker vi vidare... Till Öland!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar