onsdag 6 juli 2016

En dag kvar!

Sen semester, yey!!! :D Ska bli så underbart skönt!!!!!! 
Idag då. Efter jobbet åkte jag o köpte en blomma till syster o Adrian. Hem o hämtade mannen o barnen o sen åkte vi till Amanda o Adrian. En jätte fin o mysig lägenhet de har :) O det bjöds på go fika!!

Nom nom!!

Tim gick lös me min mobil o knäppte ca 200!! kort därhemma. Haha! Plockade ut några jag tyckte han hade lyckats me ;) Hoppas det är ok syrran att jag lägger ut dessa!!!


Tims såååå söta fot!!! <3


Ida myser hos moster <3


Änglar....


Barnen va fascinerade av deras dörr! Haha! "en liten dörr i dörren" :P


Fint i köket!! :)

Åkte därifrån strax efter kl fem. Svängde förbi Willys o pantade lite o sen hem. Barnen lekte ute. De åt middag (jag o Patrik va ännu inte hungriga) ute o vid halv sju dök Martina o barnen upp, strax därefter Patrik (Martinas pojkvän heter oxå Patrik ;) ) Vi gick ut o pratade me dom o barnen lekte på för fullt! :) Va så himla kul o trevligt o prata med dom! Vid åtta gick de hem o vi in (hade kunnat va ute länge till men alla barnen va trötta o behövde sova! :) ) Sköljde av både Ida o Tim, jisses va smutsiga de blir när de är ute o leker! Jag tog mig en dusch o sen blev det middag för mig o mannen framför ngr avsnitt av VD :)

Nu ska jag snart gå o lägga mig, så trött så trött!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar