lördag 30 juli 2016

En hemma dag!

En seg morgon följt av storstäd. Jag hjälpte barnen med deras rum o Patrik dammsög o skurade hela lägenheten. Vi plockade o donade o gjorde fint här hemma. Alla tillsammans :) Sen vart det lite spel...

:)

Vädret va bra skumt idag. Soligt o varmt o regnigt o kallt om vartannat....

Syns inte lika bra, men det ÖSTE verkligen ner här!! Altandörren va öppen o det regnade ända fram till den, trots att markisen va nere oxå!

Som tur va vart det uppehåll o sol när vi skulle grilla, vart en massa grönt så som majskolvar, paprika, champinjoner o halloumi. Veggie för mig o barnen ;) Mannen grillade ett par korvar till sig :P Sen ville barnen hälsa på mormor o morfar. Så cyklade dit o lämnade dom me sitt lördagsgodis :) O så hem igen. Mannen cyklade ner på stan o jag mös ju me en bra bok ute :) Mamma o barnen dök upp strax innan halv nio så det va bara till o borsta tänderna på dom o lägga dom. Lite läsning hanns me oxå :) Tur vi fortfarande är lediga. Sen är det tillbaka till lite tidigare kvällar så de orkar me dagarna :)
Jag slog på en film. Som syrran rekommenderat....

Spännande film!!!

Tack syrran för tipset!! :D

Men snart är det nog dax för sängen. Mannen lär komma hem sent så jag får nig gå upp tidigt i morrn ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar