måndag 25 juli 2016

Sol o bad!

Vi kom till Bälinge badet vid halv tolv o va där till närmare fyra. Hade detväödand trevligt o mysigt :) Hem o tankade, Patrik o Tim köpte ett par byxor till Patrik o jag o Ida köpte jordgubbar! 
När vi kom hem käkade vi middag. Patrik drog iväg för o träffa Viktor (får se när han behagar dyka upp...) Barnen gick ut o lekte o sen åt vi glass o jordgubbar :P

Älskar dessa sommar dagar!!!!!


Nom nom! O me saltlakrits strössel på vart det oxå super gott!!

Vi gick in närmare halv åtta o fixade barnen för kvällen o sen mös vi framför tvn en stund. Typ två veckor sedan de tittade på tv! Haha! De somnade nog inte förren mellan halv nio, nio nån gång. Jag la in all tvätt som Patrik tvättat o vikt. Sjukt mkt!!! O sen kom min bror förbi o hämtade en sak o det slutade me att vi pratade nån timme, sen ringde han upp o pratade me mig hela vägen hem :) Som jag gillar o prata me honom!! Vi är så mkt mer lika än vi båda trott. O förstår varandra precis!! Skönt o få prata av dig emellanåt :) 
När vi pratat klart målade jag mina naglar. Fick bli pastell färger....

Tycker på ett sätt att det är snyggt mot det bruna. O på ett sätt inte?! Svårt o bestämma mig för om jag gillar't el inte! Haha! Vilket problem va ;)

Vart ngr avsnitt av Teen Mom men nu är det sov dax! Hör Dick en mygga surra nånstans o det är jävligt irriterande!!!!!

I morrn blir det såklart oxå bad! ;)

Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar