torsdag 28 juli 2016

This day ;)

Jaha, o så den här dagen då. Vaknade som sagt vid halv nio. Låg o drog oss ett tag, bara för att man kunde ;)
Sen upp till Gränby där mannen lämnade av mig o han åkte o hämtade barnen. O lämnade det mesta av vår camping utrustning ;) Jag strosade i många timmar. Men hade is i magen o köpte bara två par shorts o ett par solbrillor till Tim, o ett par tights o solbrillor till Ida :) O så två par strumpor till mig :P Det va ju rea o ngr butiker hade halva rea priset. Bla annat KappAhl där jag brukar handla. Kikade på Lindex oxå (mina två favvo butiker till barnen) men där va det auper lite rea till barn :/ Kollade nog i nästan alla butiker på Gränby! Haha! Då jag vart hungrig eftersom jag inte ätit lunch tog jag mig en fika på kvantums fik. Keso me mandlar o frukt :) O ett glas vatten ;) Kikade vidare men fick sååå ont i rygg o benen så vart väldans glad när mannen ringde o sa att de skulle hämta upp mig! Ida hade fått två nya Frost klänningar av farmor o Tim en Minion pyjamas ;) Väl hemma ville ju barnen såklart va ute o leka :) Jag började me middagen, pannkakor, inte min favvo precis :/ Min mage mår inge bra av det... Men men. två slank i ;) Ida kom in o hjälpte mig me smeten, vispa grädde o duka :) Precis när vi skulle äta öppnade himlen sig. Det fullkomligt ÖSTE ner. När vi ätit klart sken solen igen! Så barnen gick såklart ut. O gjorde gegga mojja i sandlådan :S De va täckta me blöt sand på benen o armarna... Tur det finns dusch ;) För åka in i duschen fick de göra när de kom in o sen i säng. Jag är totalt slut efter min tur på Gränby, o pannkaks stekning! Så nu blir det soffläge!
Här är det jag köpte till barnen... Färgerna gör sig inte rättvisa på kort....

Turkosa Hamptons republik shorts till Tim...


O beiga....


I ett par gula tights till Ida. Dom är mkt mer gula än vad det ser ut...Super söta!!!

Nu blir det mys kväll me mannen :) Till några avsnitt av Navy CIS o NCIS Los Angeles! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar