fredag 29 juli 2016

Lite vemodigt....

I morse vakande jag o Patrik av en skit irriterande fluga som surrade högt o såklart i ansiktet!!! Kl SJU!!!! Gah!!! Patrik gick upp. Tom barnen sov ännu :P Jag jagade flugan me en flugsmällare. Vet inte om jag lyckades smälla den el om den drog ut genom dörren. Sen somnade jag om men sov lite halv kasst till runt halv tio. Käkade frulle o sen åkte vi till Länna. Mamma, pappa o Amanda kom oxå dit :) O barnens farmor :) Det vart bad i många timmar. Så mysigt o kul!!!
När vi kom hem åkte jag till Ica o hämtade ut ett paket från Ellos :D Till barnens lycka!! 

En Elsa klänning till Ida :)


O Emil tröja o byxor till Tim :)

O så stövlar o vinterkängor....

Gula, fodrade till Ida (dom klarar ner till -25 grader o är super lätta! Perfa!! Tim fick oxå sånna fast blåa :) ) o vinterkängor till Ida oxå, sååå snygga!! O bra!! Varma o vattentäta :)

Sen va det bara till o fixa middag. Trodde jag skulle hinna vila då jag va sååå trött!! Men icke! Skalade potatis o gjorde slantar i ugnen, o en sallad. Patrik grillade kött. Vart jätte gott!! Sen lekte barnen ute ett tag men de va båda sååå trötta så vi slog oss ner i soffan o kollade på en film. Bee Movie :) De orkade inte ens kolla klart utan la sig vid halv åtta. Somnade ändå inte förren runt nio... Tur vi är lediga ;) Men på mån börjar mannen o jobba, efter 5 veckors ledigt... Känns så himla trist!!! :( Det har gått sjukt fort!!!
Men två dagar är det kvar iaf....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar