lördag 9 juli 2016

Sicken tur vi hade!

Vid halv tolv åkte vi till Ulva me mamma, Amanda o Isadora. Vi skulle ju plocka jordgubbar men det va stängt :( Åkte ist till Ulva kvarn där vi åt lunch. El ja dom andra, jag hade ju nästan nyss ätit frukost så va inte så hungrig... Vart en Cola zero ist ;)

Pannkakor till barnen :)


Mammi o syster :)

Sen strosade vi runt. Tittade in i butikerna nere vid ån, o sen sprang o lekte barnen av sig....

Kusin teamet kallade de sig ;)







Vi såg på himlen att det började bli mörkt. På ena sidan, o på andra. Ovanför oss sken solen! Men förstod att det snart skulle börja braka loss. Vi hörde det började mullra så då gick vi till bilarna. Isadora åkte me oss. Vi åkte till en gasol butik o köpte en värmare vi ska ha i tältet. Sen åkte jag o lämnade alla barnen hos mamma o pappa ;) De ville leka o här är det ju grejor i hela lägenheten o då vädret vart som det vart o de inte kunde va ute hade jag ingen lust o ha barn springandes o lekandes inne. När jag kom hem åt jag lunch o sen började det blixtra o åska som sjutton!! Mysigt när man är inne ;) Men jag får så otroligt ont i huvudet när det är sånt här väder :( Nu öser regnet ner oxå så hoppas att värken kanske släpper sen...
Skulle behöva börja packa oxå... Men vet knappt vart jag ska börja... Tvättar en maskin nu o sen är det minst två till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar