lördag 9 juli 2016

Sol, bad, lek o grillning!

En perfekt sommardag me andra ord! :) Vi vaknade lite sent men åt frukost, fixade en varsin pastasallad o kom iväg. Strax efter kl 11 kom vi fram till Alunda badet! Kriss m fam kom efter en stund. Det badades, lektes, solades, åt lunch, glass o hade det helt toppen!!!! :D




Efter drygt fyra timmar åkte vi. Först förbi Ica o handlade lite o sen hem till Kriss o Cassi. Där lekte barnen på för fullt o vi andra fixade med käk ;) Patrik satte på takboxen på bilen. Efter vi hade grillat o ätit va barnen riktigt trötta!! Ida o Isolde lekte på Isoldes rum o Tim o Isadora kollade på Tingeling.....




Ida med Elsa handskar som spelade musik :)



Strax efter kl 18 åkte vi hemåt. Lyckades hålla Tim vaken me o låta han spela på min mob ;) TACK Kriss, Cassi, Isadora o Isolde för denna dag!!!!!! <3

När vi kom hem åkte mannen iväg för o fixa lås till takboxen. Jag ägnade en drygt timme på o röja i köket. Tog mig en dusch, fixade barnen för kvällen o sen mös vi till Krambjörnarna innan det va dax o sova för dom! 

Vi va TRE tröttisar i soffan :P


Jag lyckades få en hel del färg! Helt plötsligt har jag lätt för o få färg!!

När mannen kom hem tittade vi på de fyra sista avsnitten av Vampire Diaries. Som jag grät de sista avsnitten!!!! Åh, nu måste vi vänta till nästa säsong... Tycker alltid det är så jäkla jobbigt när en så himla bra serie tar slut!!! :((
Kom inte i säng förren strax efter kl ett.. Men vi alla sov till halv nio. Sååå skönt!!!! Jag låg kvar till typ kvart över tio :P Har nu ätit frukost o snart ska vi till Ulva kvarn o plocka jordgubbar. Nom nom!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar