onsdag 27 juli 2016

Så välbehövligt!!!

Då vädret inte kändes så lockande o åka iväg o bada i så vart det en dag hemma! :) Skönt det oxå. Vart första dagen hemma sen vi kom hem... Vi åt frukost ute då det va mer behagligt :)

Mina älskade hjärtan!! <3 <3 
Som jag älskar er!!!!!!!!!

Min bror hörde av sig o undrade om vi skulle ses. Han lämnade in sin bil för lagning så åkte o hämtade honom där. Vart en tur till återbruket o sen till Gränby där vi gick till Barista o åt lunch :)

Tog mig en sååå god is latte!!!


Bästaste bror!!!!!


En riktigt mumsig sallad! Sjukt gott med en sallad!

Vi hade tur o solen sken hela tiden. Det va inte förren strax innan middagen det vart kol svart ute, började mullra o regna. Men det gick snabbt över! 

En sån här dag behövde jag verkligen idag!!! 

Vart en film nu i kväll me mannen o så blåbärs och jordgubbssmul paj till :P Dock fick jag vara i mig en liiiiten bit... För andra dagen i rad har min mage varit lite i uppror.. Drygt....

Nu ska jag försöka o sova! Natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar