torsdag 4 juli 2013

Våra semester planer!

Om jag inte missminner mig har jag nog inte berättat så mycket om dom. Längtar som sjutton!!!! :D
Jag har sem v. 29, 30, 31. Barnen o mannen har v. 32 oxå! :)

Söndagen 14 juli styr vi vår kosa me allt pick o pack ner mot Skövde (västergötland) där vi ska möta upp min kusin med fam i deras sommarstuga (som har varit min mormor o morfars i eeeeevigheter) de komme råka hem o vi ska va där 3-4 nätter skulle jag tro. Beror lite på vad vi hittar på ;) Har lite utflyktsmål i huvudet.... Så som Jättadalen, Silverfallet o såklart Skara sommarland ;) Där blir det säkert två dagar!
Det blir en tripp därifrån till Göteborg för o hälsa på barnens faster o hennes MAN (Yes, hon är gift nu!! :D ) o det tar bara ca 1.5 timmer från sommarstugan dit :) Vi planerar att vara on the road (typ) 1-1.5 vecka. Det blir så länge det blir ;)

Sen har vi ju dags utflykter så som bl.a: Furuvik, Skansen, Fjärilsuset mm... Vi gör o hinner det vi har lust till helt enkelt. Det barnen har lust till! :) Vill ju bada o så oxå :) O bara va, me varandra :)

Det blir en bra sommar det här! O vi SKA hålla oss friska!!! *peppar peppar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar