lördag 6 juli 2013

Ja, jag lever!!

Vart en lång dag idag. 14.5 timme efter att ja åkt hemifrån i morse va jag åter hemma. Först jobba 8-15.30 (jobbade över lite) sen hem till Sara där det bjöds på god pastasallad o sen jordgubbar o glass till efterrätt. Sååå himla gott :) Vi satt o pratade i timmar!! Strax unna. Nio styrde ja kosan hem till mamma o pappa för o lämna tillbaka bilen som de varit så snälla o lånat ut i två dagar nu. TACK!! <3 Satt o pratade lite me dom. Hann heja på syster en snabbis innan ja fick skynda mig hem för o spela in en serie o film till mannen kl 22. Sen vart det en skön dusch innan ja slog mig ner i soffan o började titta på de tre serierna ja spelat in. O nu är kl myyycket!! :S men det gör inget, kan ju sova i natt o så länge ja vill i morrn ;)

Har även pratat me mannen i kväll. O det går fin fint där! Ida gillar verkligen gammel mormor o de har det så kul!! När patrik sa att de skulle åka hem i morrn sa Ida: Nee, mojmoj (mormor, som hon kallar gammel mormor eftersom hon inte kan säga gammel) Då sa Patrik att det ju är nån hemma som längtar efter hemme. Mm, mamma!! sa hon då!! Söt!! <3 Men i morrn efter lunch åker de hemåt... Behöver ja säga att jag LÄNGTAR SOM SJUTTON!!! Har planerat morgondagens middag som ja ska förbereda innan de kommer hem: Tacos!! Det är ju nåt ja vet att barnen älskar. O ja o Patrik me för den delen!! ;) Sen ska ja bara mysa, gosa o busa me dom när de kommer hem!! <3 O kramar om mannen som ja oxå längtar grymt mycket efter!!

Ne, nu är det dax o soooova!!! Natti natt!!

Älskar dig min fina man!! <3



<3 <3 mina älskade hjärtan. Ni är mitt allt!!!! <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar