söndag 21 juli 2013

<3

Älskar verkligen att bo i stan! Alla möjligheter finns! Vi cyklade ner på stan, åt grymt god mat!!! Jag tog smördegsinbakade vitlöksmarinerade räkor. Jisses va gott!! Ris, sallad o tzatziki (såklart när man är på tzatziki) ;) tog mig ett par glas vin. Patrik tog kyckling sovlaki o ett par öl :) till efterrätt tog jag chokladtårta me grädde o hallonsås! YAMMIE!! Patrik provade grekisk baklava, va väl helt ok ;)
Sen cyklade vi hem. Va väl borta typ tre timmar. Drog runt kvart över sex. Mamma o pappa läste sagor o sjöng för barnen. De hade haft det så bra :) nu lägger sig ju barnen vid sju så det vart ju inte så länge. Men ändå! Så här hade vi aldrig kunnat göra om vi bodde på landet. Då krävs det en helt annan planering. Älskar att bo här. Även på sommaren! :) Man får helt enkelt mer tid för sina barn, o man :) 

Ne, nog snackat! Ska ta mig en dusch o sen soooova!!! :)



<3


Löööövly!!!!


Gotteligott!!!

Va så hungrig när maten kom in att jag glömde fota den! Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar