torsdag 4 juli 2013

Tårar, smärta... Va fan!!!

Pratade nyss me mannen. Allt går bra för dom. De har kul o leker o stojar! Frågade om dom längtade efter mig. Han sa att om de blir ledsna frågar de efter mig... Det högg till i mitt hjärta!! :,( De frågar alltid efter mig när de blir ledsna, om jag är där el ej... Försöker trösta mig me att de ändå är me pappa deras, o att det här är bra träning för oss... O de har typ inte varit ledsna heller så...
Patrik har rensat bort en MASSA ogräs från den lilla stranden de har där o barnen har hjälpt till o gått runt me flytvästar :) Han ska ringa upp strax igen! Läntar ju efter min man oxå!!!! :)

Funderar på hur ja ska spendera morgondags em/kvällen... Har svårt att sysselsätta mig i kväll, o så blir det ÄNNU en kväll... Såklart finns det väl saker att göra. Men det mesta är gjort faktiskt. O jag har så svårt att va stilla o koppla av. Är van me fullt ös hela tiden, så jag har inte ens ro att titta på nån film... Wierd!! Haha!

Ska nog kolla på netflix om det finns nån film jag kan tänka mig att se ändå :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar