onsdag 10 juli 2013

Mår SKIT!!!!

Huvudvärk som gör att ja nästan inte orkar hålla upp ögonen. Jag mår illa o tårarna kommer titt som tätt... Får så här ibland, nån gång i mån kanske. O då är det bara ligga o vila/sova som gäller. Inga värktabletter funkar... Drar ner rullgardinen o stänger dörren... Men får vänta en timme till tills barnen lagt sig... La mig ändå direkt när ja kom hem från jobbet o vila. Barnen o pappan va ute o lekte. De kom in vid halv fyra tiden o då började Patrik me middagen. Pannkakor. Gjorde stor sats så de har till lunch i morrn. Ja vilade så gott de gick me barnen, o det gick bättre än ja trodde... Mamma kom förbi en stund strax efter halv fem o gick ut o gungade me barnen o sen satt hon me när vi åt. Gick hem för kanske tjugo minuter sedan...

Jag ska sätta mig i badkaret o duscha o kanske bada en stund....

Hoppas det går över, annars blir jag hemma i morrn :(

2 kommentarer:

  1. Hoppas du mår bättre idag vännen ♡ Måste ses snart ju! Va ett tag sen sist :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, men det är bättre idag tack <3 Det måste vi verkligen!! Alldeles för länge sedan!!! Måste få se hur ni bor oxå! :)

      Radera