lördag 13 juli 2013

AAAJJJJJ!!!!!!

Skulle dra ner rullgardinen i vårt sovrum nu när barnen skulle vila. När jag gick så slog jag i tårna i ena benet på sängen. Knak lät det o ja la mig på golvet o storbölade!! Trodde att lilltån o den bredvid va avbrutna o stod rakt ut! Ja, SÅ ont gjorde det!!! Innan ja vågade kolla kollade Patrik o konstaterade att de satt på plats. Phu! Men det gjorde ju likt förbannat ont ändå!! Jag kan nu röra tårna o så men det värker hela tiden. O klämmer ja på foten gör det oxå ont. Nu ligger ja o vilar me Ida men det gör ont i foten!!!! :(

Jag har egentligen hur mkt som helst att göra. MASSA saker o fixa tills i morrn! Men att gå o lägga sig kl 3 på natten o då efter att ha druckit lite, gör att man mår som man förtjänar idag :S Gick då ändå inte upp förren halv elva... Då hade Patrik varit ute på en lekparks runda me barnen i 1.5 timme :P Dom har verkligen världens bästa pappa!!!!!! <3

I em går vi hem till mamma o pappa o barnen får leka o bada lite o så ska det fixas mat till grillning i kväll!! :) Ska bli mysigt!

Ska väl passa på o vila lite nu ja me ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar