söndag 7 juli 2013

En liten paus

När det är sånna här varma dagar behöver både barn o vuxna en paus på dan. När barnen sover efter lunch får de alltid sova mörkt, svalt o skönt i sina rum. O då brukar ja oxå passa på o ta en paus från värmen o solen. Sen brukar det va full fart ute igen ;)
Idag somnade Tim sent, så han sover än :S blir en sen kväll i kväll skulle ja tro! Dock är ju Ida vaken så för henne lär det bli tvärtom :/ knepigt!
Hon ligger iaf o myser till en film i soffan o jag sitter bredvid me en kopp kaffe. Skulle sååå gärna vilja gå o lägga mig o vila ja me. Men då jag börjar 7.30 i morrn så är risken att jag får svårt att somna i kväll, vilket inte är bra när jag ska upp kl 6.15...
Aja, sitter iaf här o varvar ner o upp på samma gång (me kaffet dårå :P) funderar på middags planerna. Vad ska vi äta?? Vad äter Ni idag?? :)



Mitt stora fina älskade hjärta <3


Kaffe!! <3 ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar