lördag 20 juli 2013

Tack min fina mamma <3

Behövde verkligen få komma iväg lite. Tänkte först att jag inte ens skulle orka det. Men tog mig ändå iväg. O det va skönt! Mamma laddade mig me energi så jag orkar iaf resten av dagen. O gav mig lite infalls finklar på saker o ting. Vilket nog behövdes!
Vi gick några timmar på loppisen på vaksalatorg. Jag köpte två tavlor till barnens rum, fina nalle phu tavlor :) en jeans klänning, en tunika o ett par byxor till Ida. Tre linnen, en t-shirt till mig själv! Allt detta för knappt 150 spänn ;) mamma köpte oxå en fin jeans klänning till Ida, en traktor o en traktor bok till Tim. O så lite till Amanda o en fin vi vinterkappa till sig själv, som satt jätte bra på henne :)
Efter det cyklade vi ner till Linné cafet där vi tog varsin veg lasagne o kaffe! O pratade en hel del.
Kom väl hem för ca en timme sedan...

Patrik hade förberett för middagen medans ja va borta. Potatis slantar o så ska vi grilla kött!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar