onsdag 3 juli 2013

Blivit me Volvo!!

El ja, för en dag el två ;) Pappa är snäll o lånar ut bilen till mig tors o kanske fre (om de inte behöver den) Trots att det gick väldans bra o åka buss föredrar ja o ha bilen ist. Tiden man spar...

Kvällens planer vart inte riiiiktigt som jag tänkt. Kom inte hem förren strax efter sex, åt o satt en stund i soffan... Sen gick ja över till pappa. Dels för o låna bilen dårå, men oxå för att det va ensamt här hemma. FÖR ensamt... Har länge sagt till Patrik att jag skulle vilja ha EN kväll HELT själv här hemma. Han o ja är ju annars här in vi har barnvakt. Men inte ens EN kväll stod ja ut utan sällskap... Satt o prata me pappa till strax innan kl 21... Åkte då till Willys o handlade lite bröd tills i morrn. I morrn är det SKÄRPNING me maten som gäller!!! Gah!! Blir så arg på mig!! Inte orkar ja mig ut på en promenad nu!! Har iof varit en vääääldigt lång dag idag... I morrn tänker ja göra ett ryck när ja kommet hem från jobbet. Slutar 14.15, skönt!! Vill att det ska va fint o fräscht här hemma när mina hjärtan kommer hem. Om det nu blir på fre el lör...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar