tisdag 2 juli 2013

Ångest klump i magen....

I morrn efter lunch tar Patrik me sig barnen o åker upp till Söderhamn, till hans mormor o morfar.... De blir borta 2-3 nätter... Har aldrig varit ifrån dom så länge... En natt, inte mer!! Så just nu går ja runt o har ont i magen o är gråtfärdig titt som tätt... Hur ska ja klara mig!!!! O klarar dom sig utan mig?! Jag är jätte glad för Patriks skull som tagit det här initiativet, och som gör det, åker själv me barnen. Nu ska jag ju jobba ons, tors o fre o det kanske är lika bra :P Men kommer va grymt tomt när ja kommer hem... :( O ja måste säga hej då till dom redan i morrn bitti då ja åker till jobbet... Vi har försökt förklara att de ska åka me bara pappa o att mamma inte ska me. Men vet egentligen inte hur mkt de förstår... Jag hoppas o tror att de kommer få det jätte kul o mysigt. De är ju i en stuga vid havet med skog runtom. Patrik har lite idéer på va de ska hitta på. Så det blir nog bra :) Värst för mig skulle ja tro!! O sååå långt är det ju inte o åka. Tar inte ens två timmar så...

Idag har vi varit till 4-h gården me barnen på fm. Kände att ja ville umgås me barnen så mkt som möjligt hela dagen!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar