måndag 1 juli 2013

Pappiga barn!!!

Så roligt, när ja varit hemma me dom en hel dag o Patrik kommer hem vill de fortfarande bara va me mig. O det är inte lätt o laga mat mm me två mammiga barn som står o skriker vid ens ben, trots att de har en pappa som så gärna vill leka me dom....
Idag är det tvärtom! :O haha! Jag kommer hem o tror att de ska va så mammiga så!!!!! Men icke!! Visst, det gosas o kramas o de är glada att man är hemma. Men går ändå o ropar: pappa!! Hihi! Måste ju erkänna att det faktiskt är ganska skönt :P att kunna stå o laga mat fast barnen är nöjda o glada. Att kunna gå på toaletten utan att de står utanför o skriker o gråter... De leker glatt me pappan deras <3 Fast skulle inte vilja ha såhär jämt ;) Aldrig är man nöjd... Haha!

O han levererar, mannen alltså ;) Iof trodde ja inget annat. Har han sagt att han ska göra nåt så gör han det. O idag har det blivit dammsugit, gräsmattan klippt (den lagom lilla vi har, hihi) handlat lite till dagens middag oxå, som han bestämde skulle bli min pastasås me färsk pasta till ;)

Sen har de ju lekt en massa oxå. Ida har redogjort att de gungat, cyklat, åkt rutschkana mm :)

Nu ska ja ta mig en dusch o sen mysa me mina hjärtan innan de ska sova. I morrn är det en ledig dag :) Inte så tokigt!! Sen jobb i tre dagar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar