måndag 8 juli 2013

Det här med viktväktarna...

Skriver inte så mkt om det men det är för att det går upp o ner. El ja, det går neråt men såååå saaaakta!! Måste göra ett ryck!! Måste få in det rätta tänket. Men det är fan inte lätt alltså!! Så mkt som lockar, som inte är bra. Gott snacks, god mat, soffan o slappa... Men det jobbigaste är denna trötthet som kommer varje kväll när barnen somat, i bland innan dess... Att ta hand om barnen på morgonen, sen jobba en hel dag me barn o sen hem o va med sina barn gör en rätt trött... O då jag bestämt att min trötthet efter jobbet inte får gå ut över barnen kör jag på så länge de är vakna. Sen PANG så är jag grymt trött!! Ska försöka utöka mitt håll i gång en timme till så jag orkar ut o gå oxå! haha! O visst, jag håller mig till mina points, men alternativen är kanske inte dom bästa. Så SKÄRPNING fröken Strid!!!
Är glad att Amanda fick me mig ut på en promenad. Som oxå fick mig o välja ett bättre alternativ till kvällis :)

Nu ska ja fixa lite till morgondagen. Ska nämligen ta me mig Ida till jobbet :) Ska bli både roligt o spännande ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar