onsdag 24 juli 2013

Godmorgon!!

Igår 8.15, idag 6.55... Inte lika skönt... Me. När Ida sover hela natten i sin säng så vaknar hon alltid vid den tiden, el kanske tom 6.30 o ropar efter mig. Då väcker hon ju Tim oxå... Känner mig än så länge trött o seg. En timme gör stor skillnad. Kl 8 är lagom tid o vakna tycket ja :) Hoppas de sover liiiite längre i morrn bitti. Då är ju inte Patrik hemma så jag tänker lägga Ida bredvid mig i natt, då bör hon sova :P o kanske inte väcker Tim...
Fix i ordning oss, äta frulle o sen styra kosan hem till Nathalie o barnen. Äntligen!!! :D Känner dock en smått oro att mina barn, framför allt mitt lilla bustroll, ska leva rövare :/ Kommer bli en hel del passande har jag på känn... Han är ju snäll o så, men det ska gå i 180 :S Ska iaf bli kul o se hur de alla leker tillsammans. Tim o Isabelle är ju jämn gamla. Ida är ett år yngre än Lucas :)

Nu kurrar magen, så dax o fixa frulle! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar