onsdag 26 juni 2013

Vågar man...

Skryta lite om de senaste dagarna o nätterna... Oftast när man gör det får man ett bakslag... Men jag gör det ändå!! ;)
Natten till igår sov jag från strax efter kl 22 till kl 7.45.... Förutom in till Ida o hämtade in henne till oss. Sen va det ju verkligen världens toppen dag!! :D Natten till idag somnade jag visserligen inte förren strax efter halv tolv o gick upp kl halv sju, men känner mig ändå super pigg o utvlad! Fick gå upp vid två oxå o byta sängkläder till en blöt Tim o byta blöjan på båda. Passade på ;) Att bara behöva vakna av barnen en gång på natten är stort!!!

Det gick bra o lämna på förskolan, Tim vart lite ledsen men inte Ida. Jag hann knappt mer än ut så hörde jag att han tystnade :P Hade inskolnings samtal som gick jätte bra!! Barnen är nöjda o glada när de är där. De tar för sig, pratar, o så vilket va kul o höra! Ida älskar att pyssla i deras atelje :) Vi prata även om att Ida kanske skulle behöva få byta block o gå me de lite äldre. Där hon får mer utbyte av de som är 3 än 1. O hon blir ju trots allt 3 i feb o vill inte vänta till näsat höst då hon är 3.5 år. Hon ska inte behöva gå me 1 åringar då. Dock är det fullt nu men de skulle sätta upp det på prio 1 o så ska de kontakta förskole chefen. Känns bra att de iaf försöker o gör vad de kan! :)
Annars va allt bara positivt!

Efter det åkte ja o jobba 9-17. Vilket bara gick bra! Kom hem till två jätte glada o kram goa kids <3 De hade varit så glada så när Patrik hämtade dom o tom gett Sandra (en av pedagogerna) en kram!

Barnen badade efter middagen, vi busade o mös o läste saga innan de la sig. I kväll gick det väldigt bra med Ida :) Skönt!!

Sen har vi suttit o semester planerat. Jag vet att vi är sent ute. Men nu har vi en hel del som vi vill göra o det ska ju hinnas me de tre veckorna jag är ledig... Men det blir bra, tar det ändå i lugn o ro! Det blir en lite längre bilresa neråt i landet under ca en vecka,  sen har vi lite dags utflykter oxå. En hel del faktisk men får se om det blir alla ;)

Nu ska jag ta nåt o äta o se om det finns nåt o se på tv :)

I morrn är  sista dagen för barnen o sista dagen den här veckan för mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar