onsdag 5 juni 2013

Ger upp för dagen...

Halsen värker mer o mer, täpptare i näsan, kroppen värker o ja är frusen... I två veckor har ja nu varit förkyld. Den senaste veckan har ja känt nästintill nada med smak när ja ätit. Tyckt synd om mig själv så ja har svullat fööör mkt = uppblåst mage o plufsig överallt... Ingen träning på två veckor SYNS!!!!!! Fuck!!! Men har bestämt mig för att inte tycka synd om mig själv, o det göt ja inte. Bara jag som kan göra nåt åt det. Har nu bestämt för att ta dagen som den kommer. För o orka. Många nära runt om mig som har det tufft just nu. O det tar så fruktansvärt mkt på mig. Jag bryr mig om o vill att alla ska ha det bra o må bra. Ibland grubblar ja för mkt på saker ja inte borde...
MEN ja är lycklig!! Mitt i allt detta känner ja en lycka! Jag har min fina familj, o det är det som räknas!! <3

Dax o sova... Får besök kl 9 i morrn bitti!

Godnatt!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar