lördag 8 juni 2013

Trött på negativa inlägg

från min sida... Det är mkt gnäll i mina inlägg tyvärr... Väntar på bättre tider. Nej då, men har lite planer som jag inte kan sätta i bruk än, vilket känns enormt frustrerande!! 

Vi åkte hem igår vid tio tiden, me en fortfarande vaken Ida! Måste va rekord för henne! Även om hon va trött va hon jätte snäll! Tim hade ja lyckats söva i vagnen efter lååång tid, kl hann bli strax efter nio. Ja åkte hem med huvudvärk från helvetet. Så det vart en tidig kväll. Jag hade ju varit vaken sen kvart i sex o haft fullt ös hela dagen så... Värsta är att det känns lite idag me :S Ida o Tim sov hela natten. Tim vakna vid halv åtta o Ida vid kvart i. Jag hade ju min sovmorgon o vakna vid tjugo över nio. Precis då cyklade mannen o barnen iväg till 4-h gården. Börjar bli en lördags tradition ;) De älskar ju o va där o så är det så himla nära. Kunde inte vara bättre! :) Min tanke va att göra som förra lör, cykla dit nu, efter ja ätit frukost. Men överväger faktiskt i att inte göra det :O Behöver starta en diskmaskin o en tvättmaskin. O så vet jag ärligt inte om ja orkar... Suck. Känns så tråkigt :( Men får väl se hur ja gör! Idag är ett lördag, om ni inte visste det! Haha! vilket känns väldigt skönt. Hela denna dag o hela morgondagen framför oss :) sen är ju ja o barnen lediga på mån oxå! ;) sen drar veckan igång med tre långa intensiva dagar för mig, för att sedan va lediga i tre!
Tre veckor kvar för barnen på förskolan, sen väntar 6 härliga lediga veckor! 3 me pappan o 3 tillsammans! Semester planer planeras för fullt! Typ....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar