söndag 2 juni 2013

NU är söndagen över, iaf för mig!

Jag tänker nämligen gå o lägga mig efter detta inlägg! Ja, som sagt, Tacos tillmiddag idag vart det. O trots att vi började äta innan kl slog fem så satt Ida fortfarande kvar vid bordet kvart i sex :P Jag satt såklaart kva o höll henne sällis. on älskar verkligen Tacos, o det är bra plock mat, lita av mycket. O nu har hon ju börjat göra tortilla rullar som oss. Tar ett halvt bröd, lägger p det hon vill ha o så rullar ja ihop den åt henne. Söt liten rulle blir det! Hihi!
Efter att ja röjt undan middagen o barnen o mannen lekt så hann ju kl bli en del. Jag tog mig en dusch o sen va det bara o natta barnen...
Har haft en underbart mysig helg me hela familjen <3 Sånna här helger skulle man ha typ jämt ;) Å andra sidan kan det ju bero på att alla varit friska denna helg (förutam jag iof men har inte brytt mig så mkt om det :S) försökt vila o sovit när barnen gjort det :)

I morrn ska här STÄDAS!! Vart inte mkt av det i fre. Så det behövs verkligen!! O sen så händer det inte så mkt. Men kl 20.25 landar världens bästaste syster på Arlanda!! :D Får se om man hinner prata me henne i morrn kväll el om man måste vänta ända tills tis ;)

Nu får det bli sängen för min del! Godnatt på er o hoppas ni får en bra vecka!!
Själv kommer ja hålla tummarna för fullt för att barnen håller sig friska (själv kan man ju härda ut väääldigt länge) men måtte barnen få slippa mer nu!!! Nu när de äntligen börjar återhämta sig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar