måndag 3 juni 2013

Dagen rullar på!

Gick ut strax efter kl nio o gick inte in förren runt kvart i tolv när det va sov dax för barnen. Skönt!! Käkade lunch ute oxå :) Va iväg o gungade, åkte rutschkana o Ida cyklade oxå :) förutom att Tim vart lite  trött innan lunch (vilket ja förstår nu när ja vet att han varit vaken sen kl 6 :S) men han fick lite ny energi efter lunchen!
Jag vek tvätt, slängde in en ny tvätt i maskinen o hängde den. O har oxå hunnit plocka ur diskmaskinen! Käkade min lunch precis när dom lagt sig (vart tacos för mig me idag då det vart kvar lite :P) Ida hade fortfarande inte somnat när ja ätit upp. O då ja är grymt trött själv har ja nu lagt mig bredvid henne o tänker vila ja me!! :)



Lyckades få göra två toffsar på Ida idag som fick sitta kvar!! :D





Ida strosar runt lite här o lite där







Denna rutschkana är bådas favvo ;)





Tim kör bil!!


Här kommer jag!!!


Gott o äta mat ute! :D


Ida sköt ifrån tallriken när ja skulle fota :P


O så min lunch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar