tisdag 25 juni 2013

En helt underbar fm!!

Måste börja me o erkänna att dagarna man är hemma med barnen den senaste tiden inte har varit lätt... Det har bråkats o testats till MAX... Hela tiden... Men idag har det varit den bästa dagen på länge!! Blir så lycklig!! Sånna här dagar kan man leva länge på!!
Började me o gå till lekplatsen där de lekte på för fulla muggar!!! :D Men varmt o svettigt vart det så vi bestämde oss för o få hem o leka med vattenbanan (o så en hink full me vatten) Sen käkade vi lunch ute. Barnen åt potatis o torsk i ugn o majs o jag åt en stor sallad o torsk ja me!! :)
Nu sussar de trötta på... Jag har plockat me disk mm. Sånna här dagar blir verkligen hemmet lidande. Vem vill stå o vika tvätt o dammsuga mm när det är så underbart att va ute?? Inte jag iaf! Kommer nog regniga kalla dagar (o även sena kvällar) då man kan ta tag i sånt! ;)
Men att va ute på fm o sen vila lite inne efter lunch o sedan gå ut igen är rätt optimalt. Då får barnen, o jag, ett brake från värmen!! :)

Nu ska ja ta mig min första kopp kaffe för dagen! :O Inte ens det har ja hunnit me :P









Vatten o frukt hade vi me oss :)





Busig!!!!





Stora ytor o springa på!!








Aj aj Kapten!!


Weiiiii!!!








Inte dricka vattnet... :/





Mums!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar