tisdag 4 juni 2013

Känslosam dag...

Kom i säng sent igår. Ville ju såklart höra massa från syster o ändå finns det massor kvar att höra!! ;) Får bli en dag när va kan snacka själva ;)
När kl närmade sig ett på natten låg ja fortfarande klar vaken o undrade om ja någonsin skulle somna :S halv sov fram till kl ringde 6.30. Då va ja sten död :/ ville bara soooova!!!
MEN vilken natt för barnen, jisses!! Inte ett endaste ljud på heeela natten, va ju tvungen o lyssna på dom två ggr dårå såklart :P OCH de sov i sina sängar (vilket iof Tim alltid gör) hela natten. Vaknade kl 7. Gissa om ja vart chockad!! Men det va väl tur de sov så bra me tanke på min natt ;)
Tror dock inte denna natt blir lika bra. Eftersom de varit på förskolan o sen trevligheter nu på kvällen. Så det finns risk för orolig sömn.. Men ja ska lägga mig i tid.
Idag va den värsta lämningen hittills. O eftersom ja va så trött o då extremt känslosam bröt jag ihop totalt!!! Lyckades hålla mig tills ja vänt barnen ryggen o gick. Men FY säger ja bara!! Tack o lov för förstående arbets kamrater som lät en gråta ut en skvätt innan ja ku de samla mig o börja jobba... Dagen gick bra. Ringde o kollade me förskolan o de sa att det gått jätte bra o de sluta gråta snabbt! I morrn blir en tidig o lång dag. Deras första 7.45-16 tid. Men sen är vi ju lediga. Skönt! Barnen tycker det ska bli spännande att pappa hämtar i morrn med cykeln o cykel kärran!! :D

Nu ska ja duscha o sen blir det tv mys en stund. O efter det en uppdatering om kvällens trevligheter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar