onsdag 19 juni 2013

Ibland är det en SÅN dag :(

Jag är totalt slut!! Ida som nu är pigg o det är full fart på o som är less på o à hemma. Tim som bara blivit sämre, ögon o näsa forsar!! O nu har han feber på 38.5 :( Så han blir ju hemma i morrn. Patrik får faktiskt va hemma! Men Ida får gå om hon vill! Vi får se hur det blir med sommarfesten dom har där på förskolan i morrn em. Man ska ha med sig nåt till buffé bordet o bidra me. O ja har inte en susning om vad jag ska göra! Har ingen ork.... :(

Barnen fick glass idag. Men det finns en anledning till det. Men säger bara - stackars Tim!!!! 

Om ni visste hur hela denna dag varit hade ni nog förstått varför ja är så slut som jag är just nu. Ont i huvudet, hjärtklappning o illamående :S

Jag har inte kunnat gå en halv meter ifrån dom. Det dög inte ens o va ute!! De va GALNA!!! Ni får ursäkta mig, men sån här dag vet ja faktiskt inte om jag NÅGONSIN haft!! Säkerligen har man det... Men glömt det... O tur är väl det :P

Jag ska strax åka iväg o handla, ska bli skönt me ett break ;) Kommer nog dock ta sin tid o handla då det är MKT o det lär va mkt folk :/ O andra sidan kommer det ju inte va mindre i morrn o det är lika bra o få det gjort ;)

Tänker köpa me mig en sallad hem, så det så!!! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar