lördag 8 juni 2013

Förklaring följer....

Har sedan ca 2.5 vecka tillbaka inte mått så bra. Det beror på många saker... Dels har ju varit förkyld sedan dess. Vilket oxå lett till noll träning. O kosten har det blivit skit med oxå. O det mår ja fruktansvärt dåligt över. Sommaren är här o jag har inget jag kan el vill ha på mig. Vill inte visa mig i bikini. Kommer va så illa tvungen för barnens skull. De ska inte behöva lida för att jag mår skit...

Sen går jag o funderar mycket på vad jag vill göra, jobba med, vill jag plugga? Till vad isf... Är sugen på o plugga men har inte aning om vad...

Som ni märker är det mycket på g i mitt huvud. Konstigt att jag jämt har ont i magen o huvudet, o att jag knappt kan sova...

Tänker mycket på barnen oxå, hela tiden. Om hur de mår, om förskolan. Om jag duger som mamma... Hatar att jag är en överanalyserar heeela tiden!!!
Önskar jag bara kunde leva är o nu....

Vet oxå att den enda som kan göra nåt åt saker o ting är jag. O jag tänker göra nåt åt det. Från o med i morrn (el mån) talar om vad det gäller när det är gjort...
Nu ska ja bara få både min kropp o psyke att förstå vad som gäller!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar