lördag 22 juni 2013

Here we go again!!!

Full fart här hemma idag me!! Vart sent igår kväll.. Barnen somnade närmare kl nio o Ida vaknade redan kl 7... Vi kom väl i säng närmare ett! Tim vakna inte förren halv nio! Patrik gick upp med dom o jag sov till kvart över nio. Då vaknade jag av att Patrik fick sitt tredje sms i rad. Måste ju va nå viktigt dårå!! Jodå, hämtning av honom o min pappa kl 10!! Bara o masa sig upp o se till att mannen fick me sig det han skulle. Honom ser vi inte igen förren vid halv tre i Vattholma! Lagom berusad kan ja tänka :P

Barnen har levt rövare ända sen dess, de är nu förtiden mina monster ungar!! Söta sådana ;)
Gav upp nu o har lagt dom. I förhoppning att de ska sova så vi kan åka kl halv två. Borde inte va svårt med tanke på hur trötta de varit på morgonen.. Men Ida bara ligger o snurrar runt... Tim har nog redan somnat tror ja! Hehe!!

När de somnat ska ja fixa i ordning mig själv, så man vågar vistas ute :P o sedan fixa i ordning det vi behöver ha me oss. Får INTE glömma kameran!!!! Hoppas vädret står på våran sida så vi slipper regn :S

Hmm, hörde precis Tim prata... Suck! Somna nu då barn så ni orkar följa me!!!
Dragkampen i Vattholma är en tradition sen mååånga år tillbaka. Jag va bara tre år o min bror sex år när vi va me första gången me mamma o pappa. Det är grymt kul!!!! Alla lag har ett tema (som är olika från år till år) o man klär ut sig efter det. Vissa satsar järnet!!! För mig blir det tredje gången jag inte är med o spelar trummor (Kilen har alltid ett trumlag där min bror, efter pappa, är ledaren) sen barnen kom har det inte känts bra o skaffat barnvakt för o dricka o spela o så. O de är för små o va me. Så vi har åkt dit o tittat. Patrik har varit me sedan vi träffades ;)

Hittade lite bilder från tidigare år på Google....

Längst till vänster i bild, svarta häxan, det är jag! O strax bakom ser man Patrik o bredvid honom, i vitt, Amanda!! :)


Alltid grymt mkt folk som kommer o kollar!!


I den röda munkdressen är min bror ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar