söndag 23 juni 2013

Blandat inlägg!

Barnens farmor kom hit strax innan kl elva. Hon hade med sig en sommar present, en vattenbana!! :) Hon ville köpa nåt till dom o då nämnde jag att jag hade sett en sån på Leklust. Vi har nämligen en jätte stor sån på jobbet o barnen älskar den!!! O såklart älskar Ida o Tim denna!!





Jag passade på o gå på en timmes promenad under tiden. Men kände redan i morse att jag hade ont i halsen o va hostig (därav mitt senaste intag av astma medicin i tre dagar..) O när ja kom tillbaka från promenaden, som ja hade en fruktansvärd håll igenom hela, tog ja mig lite o äta o en dusch o sen låg ja i sängen en bra stund... Känner mig sämre o sämre o nu värker även huvudet :( Skit!!!



Min favorit runda!!



Barnen sov när jag vilade o sen har vi alla fortsatt varit ute. Jag håller mig dock till skuggan ;)



Självklart leker de ännu me vattenbanan... Fast just nu har Ida bäddat för henne o dockan på en filt :)


Mellis åt vi, likt lunchen, såklart ute!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar