fredag 28 juni 2013

Bättre sent än aldrig ;)

Vart inte ett endaste inlägg igår... Dagen rullade på o jag kom hem så sent.
Dagen började bra. Lämnade en glad Ida på förskolan, Tim skrek till när jag gick men innan jag ens hunnit bort från honom hörde jag att han slutat. Skönt!! Dagen på jobbet gick bra. Jag köpte med min varsin blomma till Ida o Tims fröknar. O gjorde varsitt kort till dom. De vart jätte glada! :) Barnen gav blommorna till dom o gav dom kramar! De fick flera kramar! Märks att de trivs där nu o gillar att vara där. Fröknarna säger oxå att det märkts stor skillnad på de de snaste veckorna. De är så glada hela tiden. Känns otroligt skönt!! O varje gång man hämtar dom möts man av super glada barn som kommer i full fart o ger en en bamse kram! Jag märker oxå att de trivs väldigt bra nu :) Meeen, borta bra men hemma bäst ;)

När vi kom hem va det bara o starta en tvättmaskin o sätta igång med middagen. Mannen kom hem o bytte bil o åkte sedan för o byta olja på min bil. När han kom hem vid sex tiden drog jag i väg me fina syster till STALLET!!!! :O O jisses va kul!!! Vad jag saknar det!! Kanske inte att vara där varje dag, men iaf nån/ett par dagar i veckan :) Willie, hästen Amanda rider, va så himla söt o fin!! O så lugn ändå för o va unghäst :) Vi hade det iaf jätte mysigt! Jag fick mig en lång promenix på 1 tim o 10 min. O då gick jag RASKT!! Kunde knappt gå efteråt :P Trodde oxå jag skulle ha världens träningsvärk idag, men icke!
Kom en 3.5 timme senare. Hon skulle kolla om jagkunde få låna hästen Willie går med så vi kan rida tillsammans någon dag, kanske nästa vecka. HOPPAS!!!! Vore grymt kul!! :D

Kom i säng sent o somnade nog inte förren efter kl tolv o sov halv bra. Barnen sov dock bra hela natten :) Iof vakande ju Ida tidig, men man kan ju inte få allt!! ;)

Bilder från stallet kommer i nästa inlägg (de finns i mob o jag skriver från datorn nu)

Ska glo på tv en stund nu innan det blir dax o sova!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar