söndag 9 juni 2013

Morgondagen, nya tag....

I morrn tänker jag SKITA i allt vad smärta är!! Känns annars som om att det aldrig kommer att gå över.... Jag sk faktiskt anmäla mig till viktväktarna (tack Nathalie för sparken i baken! ;) ) Jag har väntat på att de ska ha ett erbjudande men jag pallar inte o vänta längre. Så i morrn tänker jag skriva in mig. Jag behöver jälp me o ha koll på mitt matintag, skriva ner det jag äter o så. Jag ska även komma igång me träningen. Andra saker få vänta lite. Måste få in bra rutiner på allt bara. Berättar mer i morgon om alt går som ja tänkt. Känner mig iaf peppad att komma igång!

Annars ser morgondagen ut som så: STÄDNING!! Hua!! haha! Men det är verkligen på tiden!! Dammsugning, damma o skura golv. Hoppas jag kan få så mkt som möjligt gjort på morgonen så jag vi kan gå ut sen! :) När barnen ätit lunch o de sen sover tänker jag träna!!
I morrn kväll kommer nämligen systeryster hit o jag ska få höra allt om hennes resa, vi ska äta gott (nyttigt!!) o bara ha allmänt mys. Lääängtar!!!!!

Nu är det bara o hålla tummarna för att barnen vill samarbeta me mig i morrn!! ;) O att all min värk inte blir VÄRRE!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar