tisdag 11 juni 2013

Ngr min avkoppling!

Känns konstigt. Barnen är lämnade på förskolan o här sitter ja me en kopp kaffe hemma! Jag är inte sån som lämnar tidigare för o sen åka hem o va för mig själv en stund. Tro mig! När ja jobbar åker ja alltid direkt till jobbet efter ja lämnat dom (nåt annat hinns inte me) o när ja är ledig, då är såklart barnen oxå lediga! Men just idag vart det ju lite speciellt. Eftersom jobbet ska hämta upp mig me bussen vid Willys behövde ja åka o lämna barnen, sen hem o lämna bilen. Då passade ja på o gå in o hämta min väska o kylväska. Tanken va att bussen skulle åka från smulan kl 8 o då va här strax efter 8.30. Men Sara skulle smsa när de åkte o det har hon inte gjort än... Så gissar att de är en aning sena... Sitter då hellre här me en kopp kaffe än står vid Willys o väntar... Bara de inte glömt mig! :S





Idag kör vi på en helt naturlig look då dagen kommer tillbringas mkt i solen! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar