fredag 3 maj 2013

Med mys kläder på...

Inleder ja nu operation: överleva dagen!! Jobbig natt me snoriga o hostiga barn! Idag är Tim tok förkyld o hes. Ida små snorig men väldigt hostig! Tim hostar lite han med... De bråkar me mig, varandra o har NOLL tålamod!! Jag är ju såklart nästan tröttare idag än igår... MEN jag ska klara denna dag. Ja ska bita mig i tungan varje gång ja känner att ja inte orkar mer. Ska bita ihop o kämpa på!!

Har startat en tvättmaskin o en diskmaskin. Nu ska ja vika lite tvätt. Sen bädda ner Tim i vagnen o gå en sväng till Willys. De behöver få luft, men orkar nog inte leka ute. Ida får stå på stå brädan :) ska handla nå o äta till lunch till barnen, de äter så väldigt dåliga när de är sjuka så det gäller o tänka till o köpa nåt de verkligen gillar mkt! Blir nog en sallad el nå till mig ;) När de somnat efter lunch ska ja äta, o sen sova ja me!!!!!

Hoppas Du får en bra fredag!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar