söndag 26 maj 2013

Vilken fucking jävla morsdag!!!

Konstigt att ja inte va sugen på nåt... Strax efter frukosten då ja inte fick i mig nåt fick ja min morsdag present. En kräka. Av mig själv! Japp, ja har kräkts!! Blääää!!! Mår som en kratta just nu o vill bara krypa ner i en sval säng i ett svalt rum... Men så är man ju själv me barnen. O när mannen kommer hem lär ju han va lagom bakis me tanke på att han kom hem kl 4 i natt... Suck!! Vilken jävla dag me andra ord!! Idag är jag bitter!!! O det me rätta tycker ja!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Nemen ursh!! Stackars dig!! Och på morsdag! :( Hoppas du blir frisk fort och en Stoor krya på dig kram skickar jag till dig ♡

    ( Jag skulle vara jävligt bitter jag med i din situation!)

    SvaraRadera
  2. Tack för kramen!! <3 Den behövs!! Orkar snart inte me allt det här... Fast man har ju inge val... Längtar extra mkt till nästa helg nu!!! :)
    Hoppas du får en bra morsdag!! Det är du värd!! <3

    SvaraRadera