måndag 13 maj 2013

Nojig morsa :P

Anser mig inte vara det, men innerst inne är jag nog det! Haha! El ja, nojig skulle man väl egentligen inte kalla det. Bara mån om mina barn! :) 

Ida va inte lätt startad i morse. När vi gick till förskolan 8.45 i morse va hon fortfarande inte heeelt vaken. När vi kom dit gick hon direkt till sandlåda. O börja leka. Stod där en stund men sen skulle ja gå. Hon sa mamma lite bekymrat o ja förklarade att jag o Tim skulle gå hem o att hon skulle va där me de andra barnen o Sandra o Susanne (fröknarna) gav henne puss o kram o gick sedan. Kändes jätte jobbigt o lämna henne o framför allt när ha tog me Tim hem oxå... Det sista ja ser när ja rundar hörnet på huset är att hon sitter o tittar på oss. Hon är inte ledsen el så. Men det gjorde ont i mig!!

Ja o Tim gick till Willys direkt (fick mig en liten promenix på 3 km bara sådär me allt fram o tillbaka) när vi kom hem gungade han lite o nu sitter vi o leker :)

Ringde förskolan för o se hur det hade gått me Ida o hur det gick nu. Det hade gått jätte bra o hon hade inte brytt dig när vi gick. O hon lekte på nu. SKÖNT!! Men känns så otroligt konstigt att man ska va hemma en hel dag me bara Tim! O att Ida ska va där! Ska försöka njuta av dagen så gått det går. O ta tillvara på tiden me vara Tim! Ska hämta Ida kl 15. om de inte ringer innan... I morrn ska vi alla va på förskolan till kl 7.45!! ;)




Bästa bit redskapet när det kliar o man vill ha nåt o tugga på - tandborsten!!





Wehooooo!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar