söndag 26 maj 2013

Mår bra!

Mådde skit under förmiddagen. Men efter att ja sovit me barnen i drygt 1.5 timme kände jag mig piggare. Mannen kom hem precis när vi hade vaknat. Ida fick för sig att hon skulle bygga en koja o hämtade stolar o filtar. Pyjamasen (ja, de har gått i pyjamas nästan hela dagen :P) som Tim har på sig valde Ida igår. Är lite pride över den! Haha! Men Ida va noga o påpeka att hon faktiskt haft den när hon va liten <3 så nu va det kul att Tim kunde ha den! :)
Vid halv tre tiden drog ja till Willys o köpte bl.a. Blommor till mamma. Sen cyklade ja dit o gav henne hennes morsdag present :) Hon vart jätte glad! Ja stannade ett tag o pratade lite! Så underbart att vi bor nära!!! :))
När ja kom hem vet det middags dax för barnen. Lyckades få i Ida mat!! Dock me mutan att hon skulle få bada isf :P När det gäller barn som inte äter är NÄSTAN alla medel tillåtna ;) Mutor o hot är inget vi använder oss av här hemma dagligen om man säger så!
Nu har de badat o ja ska duscha! Slog mig precis att ja inte ätit nåt på hela dagen! :O Fick ju inte i mig nå frukost. O den juicen ja fick i kom ju upp :S Till lunch skulle ja äta en pan pizza. Men den åt barnen upp nästan hela för mig :P P thats it! Har inte känner nån hunger på hela dagen. Wierd!!
Men när barnen har lagt sig ska ja baka scones o så tar ja o mannen o myser till tvn lite :)
Barnen är nästintill feber fria *håller tummarna* för att det är på väg o vända nu. SNÄLLA låt oss bli friska!!!!!!



Koj bygget!


Tim ska upp på köks stolarna heeela tiden nu :/


Morsdag presenten från mig till min underbara mamma!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar