tisdag 14 maj 2013

Säger godnatt redan nu...

Om ja ska orka me morgon dagen är det bäst o sova nu. Måste kolla, är det NÅN (snälla svara!!) som har haft ett barn som varit super ledsen vid inskolning, o hur har det gått?? Alltså Tim är hur glad som helst när ja är me. Han har dock full koll på var ja är o kommer titt som tätt o kollar, o ger mig en kram. Men så fort ja går in i ett annat rum o han inte ser det, ja ja går på toa snabbt, så bryter han ihop totalt!! O det går inte över!! Det har ju blivit så illa att ja inte ens kan lämna honom me mamma o pappa (vilket ALDRIG varit några problem förut) Inte ens pappan duger.. Ja känner inte igen honom, är en helt annan Tim... Som antagligen kommit på att han inte ska få va me mamma HELA tiden... Han är ju så liten oxå. Vilket bidrar en hel del. Men va ska man göra?? Ja har jobbat me barn i 8 år o vet ändå inte! Oftast går det ju över på barnen. De är lite ledsna, el skit arga o ledsna när de blir lämnade, men går typ alltid över efter några min. Men det gör ju inte det på Tim..

Åh!!! Det är såååå jobbigt!! Det hör fruktansvärt ont i mig!!! Jag gråter titt som tätt o kämpar som attan för att inte bryta ihop när vi är där. Det är ju sjukt psykiskt påfrestande! Önskar så jävla mkt att ja kunde få va hemma längre me dom. Ett åt till... Det hade nog behövts för Tim...

Ska försöka sova nu. Vilket egentligen inte går... Tankarna snurrar för mkt...

1 kommentar:

  1. tycker verkligen syns om er båda två men tyvärr har jag inte nån erfarenhet då Lucas var mer som Ida.... Hoppas det löser sig för er ♡

    SvaraRadera