tisdag 21 maj 2013

Tuff lämning...

När vi kom fram till förskolan sa Ida - nej nej, o pekade hemåt o började gråta :( Det högg till i mitt hjärta. Det som gått så bra med henne! Men skulle tro att det beror på att hon varit sjuk, äter dåligt o vill ju då helst va hemma. Så himla svårt! Men sa åt dom o ringa så fort de tycker att det behövs. De grät båda två för fulla muggar när ja gick. Fy!!!! Mina tårar rann!! Hatar när de är ledsna!! Men de går i morrn o tors sen lediga 5 dagar. O är det så att de inte skulle orka i morrn o/el på tors så skulle Patrik va hemma.
Ringde för en lite. Stund sedan för o kolla läget, då gick de runt nöjda me sina nappar. O det är helt OK tycker ja! Viktigast är att de känner sig trygga! Längtar som sjutton efter dom!!! Mina älsklingar!!!!! <3 <3

Det första ja gjorde när ja kom hem va o starta en tvättmaskin, plocka ur o i diskmaskinen o dammsög! 
Har nu tagit mig en kopp kaffe, ett äpple o en banan o slagit mig ner i soffan :) Ska strax hänga tvätt o starta en ny maskin!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar