torsdag 2 maj 2013

Godnatt!!!!!!

En kväll från helvetet!!! Tim skrek två timmar innan han tillslut somna i våran säng me mig o Patrik på vardera sida.. O mig sjungandes. Vi fick äta i omgångar. Inte kul!! Han ville va uppe helt enkelt. Så han va super arg! Kan säga att ja nig aldrig varit med om en så arg Tim. Trots att han va arg skär det i mitt hjärta när han gråter... Tycker synd om honom oxå. Han vilade 20 min innan middagen. För att han va grymt trött. O ja, det va kanske det som sabbade det hela... De två senaste nätterna har hu varit allmänt kaos. Nu behöver vi få upp struktur o ordning o reda!! Annars blir det inte kul o börja på förskolan på mån...

Mina ögon ser nu HEMSKA ut!! Röda o så svarta under. Vet inte när ja kände mig så här senast, o såg ut så här :S Att vakna av att ens barn har svårt att andas får en att bli fokuserad sååå snabbt. Så sen när allt är bättre o lugnat ner sig är det som om nån slår en me en klubba i huvudet!!!

Nej, SOVA!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar