onsdag 8 maj 2013

PANG!!

Så känns det som om nån slagit en me en slägga i huvudet o tröttheten kommer....
Måndagen gick bra. Men igår o idag. Jisses!! Hade tänk skriva ett inlägg i går kväll men kl 22 tvärslockna ja på soffan. Han knappt tänka att ja va trött, så sov ja. Händer nästan aldrig! Men det tar på krafterna att skola in. O att det sedan blivit så vama dagar... Skönt såklart. Men man har ju liksom inte riktigt hunnit me! När vi kom till förskolan i morse hade mina barn mysbyxor/tights, t-shirt o en tröja över det, o såklart keps/solhatt. Vissa hade VINTERMÖSSA, fodrade överdragsbyxor, fodrad jacka o VINTERSKOR!! Stackars barn!! Men de fick klä av dom barnen vart efter...

Jag satt ju ute i nästan två timmar. Vilket syns :S Ja smörjer mig ju nästan aldrig, brukar inte behöva. Men de senaste åren har ja fått lättare o bränna mig. Men ja lär mig väl nån gång ja me ;) Fast nu är det inte så fasligt rött. Mer röd brun ;)
Måste börja ha med mig vatten flaska till både mig o barnen. VIKTIGT att dricka mkt vatten sånna här dagar!
När vi kom hem idag satt barnens farmor på våran uteplats o väntade. Ida vart jätte glad :) Lekte en stund ute men sen kände ja att de beövde komma in lite. Det rullade på. Jag lagade middag, vi åt (såklart, haha) mös som sagt var med barnen. De somnade tidigt. Jag starta en maskin tvätt o tränade sedan. Det va lockande o skita i det idag då ja nästan somnade ståendes. Men då visste ja att ja skulle må för dåligt, så det va bara att pinas :P Efter det vart det en skön sval dusch. Hängde tvätten o nu sitter ja här! Hade tänkt kolla på tv. Men nu kom den där släggan så det känns som om ja skulle somna här o nu....

Morgondagen är det inte mkt bestämt. Lugnt blir det iaf o barnen ska få sova i deras sängar o hoppas på att de kan sova läääänge efter lunch (sover nog ja me då :P) Visserligen kan man inte ta igen förlorad sömn, men det känns iaf liiite bättre ;)

Nej, lägga mig i soffan NU!! Så underbart med en ledig dag tillsammans i morrn <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar