torsdag 9 maj 2013

Nu har ja äntligen bestämt mig!

Efter nästan 5 månaders tänkande har ja nu bestämt mig. Om ja klarade mig utan gotti skulle ja få gå till frissan. Tänkte först bara toppa o färga. Men nu är ja tok less på mitt hår. Det är FÖR långt!! För det första så har ja det JÄMT uppsatt. Får panik på det när ja har utsläppt. För det andra fastnar ja i det, barnen i det, hår ligger överallt mm... O för det tredje blir ja ännu kortare me så här långt hår!
Kommer klippa så som ja skrev i dec, en längre bob frisyr. Vill KUNNA sätta upp det :)

Ungefär nåt sånt här har ja tänkt mig:



Jag vill ha håret mörkt, men ändå i olika nyanser...


Inte kortare än så här....


Mer den här längden ;)


O det blir sååå snyggt när man lockar det lite nertill! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar